سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

                                

اولین جلسه انجمن کتابخانه عمومی پول کجور در 30فروردین ماه سال جاری با حضور امام جمعه بخش کجور، بخشدار کجور و سایر اعضاء انجمن کتابخانه در مکان بخشداری کجور برگزار شد.

بخشدارکجور در خصوص مدیریت صحیح فرهنگ مطالعه ، مقرون به صرفه بودن و اجرایی بودن

خدمات راعنوان کرد و خاطرنشان ساخت: باتوجه به فقر مطالعه کتاب، کیفیت مطالعه در وهله ی نخست باید مدنظر باشد.

سید نادر موسوی زاده تاکید نمود:اداراتی که هنوز اقدام به تشکیل گنجه کتاب ننموده اند سریعا اقدام لازم را انجام دهند.

امام جمعه بخش کجور حاج یزدان جهاندار لاشکی نیز با ارائه ی پیشنهاداتی در خصوص مطالعه مفید تصریح کرد:به جهت حضور مستمر اعضاء به کتابخانه با ارائه ی برنامه های دوره ای( نه مقطعی) امکان پذیر است.

در ادامه مسئول کتابخانه با ارائه ی گزارشی از روند پیگیری مصوبات قبلی انجمن  افزود: شهرداری نسبت به فضای سبز حیاط کتابخانه اقداماتی انجام داده است که نیاز به برآورد هزینه دارد.

خانم خزایی تاکید کرد:به جهت ایجاد برخورداری کتابخانه از اینترنت پرسرعت لازم است که امکانات اولیه جهت کافی نت در کتابخانه فراهم گردد واین امر محقق نمی گردد مگر اینکه همه احساس وظیفه نمایند.

پس از بحث و تبادل نظر سایر اعضاء مصوبات زیر تصویب شد:

1-مصوب شدمسئول کتابخانه طبق بازدیدی از ادارات نسبت به روند نصب گنجه کتاب پیگیری ودرجلسه ی بعدی گزارشی ارائه نماید.

2-هماهنگی گردد جلسه ی بعدی انجمن کتابخانه در یکی از ادارات مستقر درشهر برگزار شود.

3-مقرر شد در هفته معلم مسابقه کتابخوانی برای فرهنگیان برگزار شود.

4-مصوب شد باهزینه شهرداری پول  تابلویی برای معرفی کتابخانه در ورودی شهر نصب گردد.(به سمت کتابخانه عمومی پول کجور)

  5-ترجیحا هماهنگی با اعضاء انجمن به جهت اعزام به نمایشگاه کتاب تهران انجام شود.


                                                        برگزاری شورای اداری بخش کجور

 اولین جلسه شورای اداری سال 91 بخش با حضور اکثریت رؤسای ادارات در محل بخشداری برگزار گردید.

 بخشدار کجوربا تبریک سال نو از حضور همه اعضاء تقدیر و تشکر نموده و تصریح کرد: گل آرایی ادارات  با گل های طبیعی ، تشکیل گنجه کتاب در ادارات بخش ، تکریم ارباب رجوع ، ارائه گزارش عملکرد سال 90 ادارات ، مسئله سرقت سیم های برق را مهمترین مسئله در دستور کار ادارات ارزیابی نمود.

 سید نادر موسوی زاده لزوم  استقرار بازارچه هفتگی در بخش کجور را ضروری دانست.

 ایشان در مورد جاده کجور به نوشهر که فقط 5% پیشرفت فیزیکی داشته است عنوان کرد:

نیمه کار ماندن اجرای پروژه های عمرانی مصوب در سطح بخش برخلاف آرمان هاست نیاز به پیگیری ادارات مستقر در منطقه را دارد.

 سید نادر موسوی زاده  پیگیری ماده 180 اختصاصی سهم اعتبارات روستایی به ادارات را مهمترین مسائل پیش رو ارزیابی نمود.

بخشدارکجور در ادامه چشم انداز 5 ساله شهرستان را تبیین و اولویت پروژه ها در جهت توسعه و آبادانی همه جانبه ی منطقه کجورعنوان نمود.

پس از بحث و تبادل نظر سایر مسئولان مصوبات زیر تصویب شد:

1.    مقرر گردید ادارات سطح بخش در خصوص اطلاع رسانی ثبت نام فارغ التحصیلان و نخبگان کجور اقدام نمایند و مخصوصاً از اداره آموزش و پرورش خواسته شد به عنوان متولی فرهنگی بخش آن را در دستور کار قرار دهد.

2.    مقرر گردید مکاتبه ای از ناحیه  بخشداری با اداره منابع طبیعی آبخیزداری نوشهر در خصوص وضعیت پروژه های آن اداره در بخش انجام گیرد.

3.    مقرر گردید تمامی ادارات در اسرع وقت نسبت به خرید گل های طبیعی برای استقرار در داخل ساختمان اداره خود اقدام نماید.

4.    مقرر گردید همه ادارت بخش با خرید گنجه نسبت به دایر نمودن آن در اداره خود اقدام و به بخشداری گزارش نمایند.

5.    مقرر گردید شورای بخش کجور نسبت به مکاتبات مستقیم با ادارات ذیربط اقدام نماید مخصوصاً سهم هزینه  عملکرد راه و ترابری را در بخش خواستار شوند.

6.    مقرر گردید کلیه ادارات نسبت به نصب بنر شعار سال در سردرب اداره خود اقدام نمایند.

7.    مقرر گردید مکاتبه ای از طریق شورای بخش با شورای روستاها جهت استقرار نگهبان در روستاهای کم جمعیت برای امنیت و جلوگیری از سرقت انجام گیرد.

 


با حکم استاندار مازندران  نخستین شهردار شهر تازه تاسیس پول کجور با قرائت حکم استاندار مازندران به صورت رسمی معارفه شد.
  اسدالله زالپولی صبح  روز 30/1/91 به عنوان نخستین شهردار شهر تازه تاسیس با حضور هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران و مسئولان شهرستان نوشهر و بخش کجور در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر در سال 91 معارفه شد.

زالپولی از ابتدای آغاز به کار این شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری مشغول به کار بود.

در این مراسم حکم استاندار مازندران برای سپردن تصدی پست شهرداری شهر پول کجور قرائت و هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران آن را به اسدالله زالپولی شهردار جدید پول ابلاغ کرد.

زالپولی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شهر جدید پول کجور با فاکتور مرکزیت بخش کجور مازندران به عنوان نخستین شهر توریستی و کوهستانی کجور فعالیت خود را آغاز کرده و این مسئله از آرزوهای مردم بخش پول بود که این مهم توسط دولت محقق شد.

وی به کمک‌های شهرداری نوشهر در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: شهردار و مجموعه شهرداری نوشهر در بدو تاسیس شهرداری پول کمک زیادی برای فعالیت این شهرداری کردند.

زالپولی ادامه داد: شهر پول از سه منظر کوه و دشت و جنگل برخوردار است و مجموعه شهرداری پول کجور توجه به حفظ عرصه‌های کشاورزی و توجه به اکوتوریسم را در این منطقه مورد توجه خود قرار داده است.

این مسئول تصریح کرد: ساماندهی شهرک صنعتی کجور و شهرسازی مطابق با استانداردها و اقلیم جغرافیایی از دیگر برنامه‌های شهرداری پول است.

شهردار پول اذعان داشت: تعرفه‌های آب و برق باید همچنان به صورت روستایی محاسبه شود چرا که هنوز شرایط لازم برای تغییر تعرفه‌ها از روستایی به شهری وجود ندارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910130000231


 

نامهربانی با یار مهربان

پاره کردن صفحات کتاب در کتابخانه ملی!

برخی از اعضای کتابخانه ملی که قشر دانشگاهی کشور را شامل می‌شوند، تعدادی از کتاب‌های کم‌یاب آن را مورد آسیب جدی قرار داده‌اند. این کتاب‌ها برای متنبه کردن آسیب‌رسانان اخیراً در ورودی تالار مطالعه کتابخانه ملی به نمایش درآمده‌اند.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1578885


 

امام جمعه بخش کجور درخطبه اول 25 فروردین ماه با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به داستان حضرت یوسف (ع) که به احسن القصص معروف است از تاثیر داشتن تقوای الهی حضرت یوسف (ع) که از مکرشیطان پناه به خدا آورد و از محمدباقراسترآبادی معروف به میرداماد که توانست برنفس خویش فائق آید سخن به میان آورد و خاطر نشان ساخت:تقوا در جه اش از ایمان هم بالاتر است .

حجت الاسلام والمسلمین حاج یزدان جهاندار لاشکی با توجه به آیه ی 4 سوره حدید از معیت خداوند با انسانها سخن گفت و تصریح کرد:معیت خاص خدا شامل متقین است همان نجات و دستگیری خاص خداوند در بن بستها،بزنگاها می باشد ونمونه ی بارز آن از معصومین(ع) حضرت یوسف (ع) و از غیرمعصومین میرداماد(محمدباقراسترآبادی) می باشد.

ایشان با اشاره آیه 82 و 83 سوره ص تصریح کرد:شیطان همواره درکمین افراد نشسته است همان طور که خود شیطان اقرار کرده است:همه ی آنان را گمراه خواهم کرد مگر بندگان خالص نتیجه می گیریم هر آنکس که تقوایش بیشتر است خداوند او را در تنگناها نجات خواهد داد و همواره یار و پشتیبان او خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج یزدان جهاندار لاشکی در خطبه دوم با اشاره به مناسبتهای اخیر ازجمله 20فروردین روز ملی فناوری هسته ای از تلاش بی وقفه ی جوانان ایرانی تقدیر وتشکرنمود و تصریح کرد:شرارت ومنفعت طلبی دشمنان ایران با وجود کارنامه ی سیاه آنان بر همه مشهود است از جمله درجنگ تحمیلی..ماجرای طبس ..صنعت ملی شدن نفت ایران و....که نشان از روحیه ی خراب استکبار دارد که همواره در مواجه با روحیه ی استقلال طلبی جوانان ایران با شکست مواجه شده اند.

ایشان در ادامه از 20فروردین سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی راوی باصفای روایت فتح سخن به میان آورد وافزود: یاد و خاطره ی شهیدسیدمرتضی آوینی راگرامی می داریم و علو درجات او ودیگرشهیدان راازدرگاه خدواند منان خواستاریم.

ایشان در عظمت شخصیت این سید جلیل االقدر گفت:طبق فرموده ی مقام معظم رهبری ایشان سیدشهیدان اهل قلم می باشند.

امام جمعه بخش کجور تصریح کرد:درتقویم امسال 21فروردین را سالروز این شهید بزرگوارذکر کرده اند که اعتراض خانواده ی ایشان را نیز در برداشته است.

ایشان در ادامه با گرامی داشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیادشیرازی خاطرنشان ساخت:21 فروردین سالروز شهادت سپهبدعلی صیاد شیرازی است که به دست منافقین کور دل در سال 78 به شهادت رسید و هیچ گاه ما تحلیل عملی رهبر معظم انقلاب را که بوسه بر تابوت این شهید بزرگوار را از یاد نخواهیم برد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج یزدان جهاندار با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تلاش بی وقفه ی آنان تقدیر و تشکر نمود و خاطرنشان ساخت:اولین و اساسی ترین نیاز مردم داشتن مسکن مناسب است.

ایشان در این رابطه افزود:امیدواریم که هیچکسی بدون مسکن نباشد و با سیاست دولت در اجرای طرح مسکن مهر همه صاحب خانه های شایسته شوند.

در ادامه امام جمعه بخش کجور با اشاره به زندگی مردم روستای منجیر کجور که بر اثر رانش و ریزش سنگ در خطر جانی قرار دارند خاطرنشان ساخت:امیدواریم طبق مصوبه ی دولت هر چه سریعتر نسبت به حل مشکلات آنان و نقل و انتقال اهالی روستای منجیر به دشت نظیر پیگیری شود.

  


       

خطبه های نماز جمعه 18 فروردین 91

خطبه اول

خطیب جمعه بخش کجور در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجدامام حسن عسگری (ع)با دعوت همگان به تقوای الهی و با اشاره به آیات سوره نحل و حدید که می فرماید:خداوند همراه با متقیان است و اوست که با شماست خاطرنشان ساخت: معیت خاصه ی خداوند شامل متقین است.

 یزدان جهاندارلاشکی در ادامه با ذکر جریان زندگی پیامبران الهی از جمله حضرت موسی ، حضرت یوسف و حضرت ابراهیم به تشریح رابطه ی خداوند با افراد متقی پرداخت.

ایشان با اشاره به جریان در آتش انداختن حضرت ابرهیم(ع) که در آیات 51الی 70 سوره ی انبیاء آمده است خواستار مطالعه ی زندگی انبیاء الهی و الگو گرفتن از آنان شد که در هر کدامشان درسی  عظیم نهفته است .

جهاندارلاشکی افزود:دنیا دار امتحان است هرکسی به طریقی امتحان می شود باید مواظب خودمان باشیم تا در امتحانات الهی پیروز شویم.
یزدان جهاندارلاشکی با اشاره به آیه 125 سوره ی نساء که می فرماید"ما ابراهیم را دوست خود قرار دادیم تصریح کرد: ابراهیم با تلاش و معنویت خاص به مقام خلیل الله رسید.

خطبه دوم

امام جمعه بخش کجور با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : فاطمه (س) عصاره خلقت و یگانه بانوی عالم بشریت است که امروزمی تواند بهترین الگو برای زنان و مردان جامعه اسلامی باشد .مردم باید حرمت این ایام را بخوبی نگه دارند  .

یزدان جهاندار لاشکی در بیان عظمت مقام حضرت فاطمه زهرا (س) از " فضه" خدمتکار آن بانوی بزرگوار نام برد و افزود: فضه یکی از  زنانی است که در قرآن در سوره ی دهر  از او بطور غیرمستقیم سه بار از لفظ فضه نام برده شده است.

 امام جمعه تصریح کرد:فضه در اثر لیاقت و شایستگی خاص طبق فرمان الهی که در تفسیر ایه ی 28 سوره ی دهرآمده است.به عنوان همکار و همیار به خانه ی فاطمه (س) منتقل شد  و علاوه بر کمالات ذاتی از فیوضات خاندان ولایت نیز کسب فیض نموده و بر کمالاتش افزود و تا به انجا رسید که علی (ع) فرمودند: «الهم بارک فی فضتنا» بار الها خیر و برکتت را در مورد فضه ی ما نازل فرما.

امام جمعه بخش کجور با اشاره به مناسبتهای پیش روی هفته اشاره کرد و افزود : هفته بهداشت وسلامت فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به سلامت روح و جسم است که باید مسئولان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای ارتقاء سطح سلامت مردم تلاش کنند.

جهاندارلاشکی با عنوان مناسبت های این ایام از جمله  17فروردین سالروز آغاز قیام روحانی مبارز شهید شیخ محمد خیابانی در تبریز و19 فروردین سالروز شهادت آیت الله سیدمحمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدی این مناسبتها را گرامی داشتند.

 


 

ارسال رایگان هرچندتا کتاب که بخواهید!

 

 

هدیه‌ی ویژه‌ی فروشگاه هزارکتاب به‌مناسبت نوروز 1391


کاربران و مخاطبان گرامی مجله و فروشگاه آن‌لاین هزارکتاب؛

شما می‌توانید از امروز، پنج شنبه17 فروردین 1391، هر تعداد کتابی که خواستید به هزارکتاب سفارش دهید و هزینه‌ی ارسال آن برای‌تان کاملا رایگان خواهد بود. ساکن هرجای ایران هستید طی این یک‌ماه می‌توانید با پرداخت تنها هزینه‌ی خود کتاب توسط پیک، پست پیشتاز یا سفارشی ‌اثر‌ یا ‌آثار‌ مورد نظرتان را در منزل تحویل بگیرید. چنان‌چه ساکن شهرستان‌ هستید و منتظر دریافت کتاب‌های روزی که هنوز در کتاب‌فروشی‌های محله‌‌تان موجود نیست، می‌توانید آثار مورد نظرتان را از فروشگاه و مجله‌ی هزارکتاب انتخاب کنید و با ثبت سفارش و انتخاب پست (سفارشی یا پیشتاز) آن‌ها را بدون پرداخت مبلغ پست دریافت کنید. و اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید به جای اختصاص هزینه‌ی ایاب و ذهاب، پشت میزکامپیوترتان بنشینید، مطالب مربوط به کتاب‌ها را در بخش تازه‌ها، نقد‌و‌نظر و گنجینه انتخاب و مطالعه کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه‌ی ‌امکان خرید‌ آن‌ها را انتخاب و سفارش دهید تا توسط پیک یا پست (پیشتاز و سفارشی) و بدون پرداخت هزینه‌ی ارسال به دست شما برسد.
 

www.1000ketab.com


خطبه های نماز جمعه 11 فروردین ماه 1391

خطبه اول:

امام جمعه منطقه کجور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منطقه کجور(شهرپول) که در مسجد امام حسن عسگری (ع) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار داشت: غافل شدن از یاد و ذکر خدا خطر بسیار بزرگ و دامی از سوی شیطان است که همواره مؤمنان را تهدید می‌کند پس باید مراقب بود که همواره دل‌های خود را با یاد و ذکر پروردگار روشن و منور کرد.
حجت‌الاسلام حاج یزدان جهاندارلاشکی  در ادامه با اشاره به سوره مبارکه حجرات، آن را منشور اخلاقی کاملی برای مؤمنان دانست و تصریح کرد
: سوره حجرات سراسر نکات اخلاقی در آن نهفته و در روایات بسیاری به قرائت این سوره سفارش شده است.
جهاندارلاشکی افزود: در این سوره مبارکه خداوند 12 دستورالعمل اخلاقی برای مسلمانان قرار داده که عبودیت، ولایت ‎
مداری، اخلاق مربوط به روابط مؤمنان با یکدیگر، اخلاق همزیستی و اخلاق ایمانی از مهمترین این دستورالعمل‌هاست.
امام جمعه منطقه کجور در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: وحدت و یکپارچگی برای جامعه اسلامی امری ضروری و حیاتی است چراکه دشمنان همواره در ایجاد نفاق و گسستگی بین مسلمانان تلاش می‌کنند.

ایشان بر لزوم دشمن شناسی تاکید فراوان نمود و تصریح کرد:دشمن با تفرقه افکنی موجبات از هم گسستگی مسلمانان را دنبال می کند اما مردم دین دار و آگاه ما با شناختن دشمنان نقشه ی آنان را نقش بر آب می کنند .

خطبه دوم :

حجت‌الاسلام حاج یزدان جهاندارلاشکی در پرتو آیات قرآن به مذمت دنیا طلبی و عواقب این صفت ناپسند پرداخت و خاطر نشان ساخت: حریص بودن به مال و منال دنیا، صفتی بسیار نازیبا بوده و ارزش و اعتبار انسان را ساقط می کند.

ایشان  با توجه به 12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران فرمودند : یکی از روز های تعیین کننده در نظام اسلامی 12 فروردین بوده که مردمی بودن این انقلاب را می رساند که با رای خود جواب آری به این نظام دادند.  

حجت‌الاسلام حاج یزدان جهاندارلاشکی با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه از همه مردم در خواست کرد با سیاه پوش نمودن اماکن شهر و روستا و خصوصا مساجد و ادارات این ایام را مورد توجه ویژه قرار دهند تاعلاوه بر مورد توجه قرار گرفتن این ایام و شناخت بیشتر خصوصیات حضرت فاطمه (س) ، مورد شفاعت آن حضرت واقع شویم.

خطیب جمعه منطقه کجور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال و در حرم رضوی افزود: این بیانات در آغاز هر سال با توجه به اینکه جمع بندی مطالب سال گذشته و بیان مهمترین مسائل سال آینده است سراسر  بشارت و اشارت بود.

ایشان به مناسبت 13 فروردین روز طبیعت ضمن اهمیت حفاظت از منابع طبیعی و پرهیز از تخریب نعمت های الهی در روز سیزده نوروز  این نکته را یادآور شد که حواسمان باشد در این روز حقوق دیگران را ضایع نکنیم و به مزارع و نهرها و درختان و فضاهای سبز آسیب نرسانیم و ضمن رعایت نمودن بهداشت محیطمان موجبات آسودگی دیگر هم وطن هایمان را به وجود آوریم.

 


  بسمه تعالی

مطمئنا نقش موثر فارغ التحصیلان و نخبگان در پیشرفت جامعه ی شهر ی بر کسی پوشیده نیست. اخیرا با افتتاح سایت بخشداری کجور متوجه لینکی شده ایم که فراخوانی  ثبت نام از فارغ التحصیلان و نخبگان کجوری را داشته است. با توجه به اینکه برای اولین بار است که یک سایت در حال جمع آوری مشخصات فارغ التحصیلان بصورت مجزا هست؛ به همین جهت مصاحبه ای با بخشدار کجور انجام داده ایم که ماحصل گفتگویمان از دید شما می گذرد.

ضمن عرض سلام و احترام خدمت بخشدار محترم کجور

1-خواهشمند است در ابتدا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید چه مدت است که به این سمت مشغول هستید؟

سید نادر موسوی زاده هستم مدت 11ماه است که مسئولیت بخشدار کجور را برعهده دارم.

2-مختصری درباره بخش کجور و موقعیت و امکانات آن توضیح دهید؟

بخش کجور دارای اقلیم منحصر بفردی است که 3نوع آب و هوا درآن وجود دارد و دارای پتانسیل بسیارقوی درزمینه کشاورزی وگردشگری است واستعداد خوبی در زمینه های دامپروری دارد. اولین و مهم ترین مرکز تولید گندم و جو درغرب مازندران دراین منطقه وجود دارد که با کمی حمایت از بخش کشاورزی و دامپروی می تواند یکی از قطبهای تولیدگندم و جو استان باشد.

3--مهمترین برنامه های بخشداری  در سال جاری بر چه مبنایی بوده و خواهد بود؟

اولین الویت کاری در زمان تصدی اینجانب توجه اشتغال از طریق حمایت از بخش کشاورزی و دامپروری علی رغم محدودیتهای اعمال شده از منطقه حفاظت شده البرز مرکزی بوده و تمام تلاش اینجانب بر حمایت از بخش کشاورزی و همچنین صنعت گردشگری و توریسم می باشد.

 4-هدف از برپایی سایت بخشداری کجور چه بوده است؟

هدف از راه اندازی سایت بخشداری ارتباط موثر و پویا مردم عزیز منطقه با بخشداری و اطلاع رسانی به موقع و دعوت از نخبگان و تحصیل کردگان کجور و استفاده از طرح و برنامه های پیشنهادی تمام کجوری های سراسرایران و حتی کسانیکه در خارج از ایران نیز سکونت دارند می باشد. ضمن آنکه تسهیل در ارائه خدمات مختلف یکی دیگر از اهداف راه اندازی سایت کجور می باشد.

5-سایت بخشداری با چه آدرسی در دسترس است و حاوی چه مطالبی است؟

http://www.bakhshdarikojoor.ir

این سایت به منظور خدمات رسانی به مردم منطقه، معرفی و بررسی وضع موجود منطقه، شناسایی استعدادها و ظرفیتهای ویژه بومی ،منطقه ای و طبیعی بخش کجور، معرفی روستاهای بخش کجور، گزارش عملکرد بخشداری، اطلاعات به روز و اخبار  راه اندازی شده است.      

 

6-نظر شما راجع به نقش آفرینی فارغ التحصیلان و نخبگان کجوری در پیشبرد اهداف توسعه و عمران منطقه کجور چیست؟

همانطور که می دانید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت یک جامعه استفاده از تمام ظرفیت ها ی موجود در سطح جامعه خصوصا توجه به نخبگان و تحصیل کردگان علمی می باشد که تاثیر آن برهیچکس پوشیده نیست. و مانیز درمنطقه کجور جوانان با استعداد و پرشور و پرانگیزه ای داریم که دارای تحصیلات عالیه در زمینه های مختلف می باشند لذا تمام تلاش ما براین است که از این جوانان در رشد و اعتلای همه جانبه منطقه کجور استفاده شود.

7-از لینک گذاری ثبت مشخصات فارغ التحصیلان و نخبگان کجوری چه اهدافی را دنبال کرده اید؟

هدف از این لینک استفاده از طرح ها، برنامه ها ، پیشنهادات و ظرفیتهای نخبگان و فارع التحصیلان منطقه در جهت رشد همه جانبه کجور می باشد.

 8-از نحوه ی اطلاع رسانی این فراخوان بفرمایید؟

دراین فراخوان تحصیل کرده ها و نخبگان در سایت مذکور تمام مشخصات فردی خود را وارد نموده و مانیز دراسرع وقت همایشی را با حضور آنان در منطقه کجور برگزارخواهیم کرد.

9-تاکنون چه تعداد از این افراد ثبت نام نموده اند؟

تاکنون حدود 200نفر ثبت نام نموده اند جالب اینکه حتی در خارج از ایران نیز ثبت نام داشته ایم.

 

10-اگراحیانا خواسته ای از فارغ التحصیلان و نخبگان کجوری دارید بفرمایید؟

ما دراینجا اعلام می کنیم نیازمند طرح ها، پیشنهادات و توانایی های تمامی فارغ التحصیلان درجهت رشد و توسعه ی پایدار کجور هستیم و توقع مااین است که راهنمای ما دراین راه بزرگ  باشند.

11-آیا برنامه ی خاصی برای این افراد پیش بینی شده است؟

اولین و مهمترین قدم بعدازثبت نام ، برگزاری همایشی باحضور اعضاء ثبت نام شده و استفاده از نظرات و دیدگاه های آنان است.

12-این برنامه ها در چه سطحی می باشند؟

درسطح کارشناسی

کلام آخر؟

ضمن تشکر از شما و دیگردوستان که دراین راه و همچنین راه اندازی سایت بخشداری همکاری داشته اند انتظار ما این است که این دوستان ما را تنها نگذارند.