سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 پارس آذرخش - دانشگاه دلاور (Delaware) در ایالت نیو آرک آمریکا، هفته گذشته اعلام کرد خدمات تحویل مقاله (Article Delivery Service) به اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه به صورت آنلاین را راه اندازی نموده است.

 ارائه خدمات تحویل مقاله با کمک بخش امانت بین کتابخانه ای (ILL) دانشگاه دلاور صورت می پذیرد و کارمندان کتابخانه فصلی از کتاب و یا مقالات مورد درخواست موجود در مجموعه کتابخانه و میکروفرم را اسکن و برای کاربران واجد شرایط ارسال نمایند. به علاوه، کتابخانه دانشگاه دلاور دستورالعمل های دقیقی را برای استفاده از این سرویس وضع کرده است که کاملاً با قانون حق مولف در آمریکا مطابقت دارد. در این سرویس تنها یک بخش کتاب و یا یک مقاله از نشریه علمی را می توان اسکن و ارسال کرد. گفتنی است تحویل اسناد و مدارک مورد درخواست طی دو روز کاری و به صورت رایگان انجام می پذیرد. کاربران تنها برای ارسال درخواست کافیست به صفحه  وب سایت امانت بین کتابخانه ای ( Interlibrary Loan web page)  مراجعه نمایند.

 علاقه مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد این سرویس آنلاین به این لینک مراجعه نمایند و یا با مسئول هماهنگ کننده خدمات تحویل مدرک و امانت بین کتابخانه ای، خانم مگان گافنی (Megan Gaffney) از طریق پست الکترونیک   gaffneym@udel.edu در ارتباط باشند .