سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای دوره های آموزشی الکترونیکی کوتاه مدت کتابداری در سال 92 ثبت نام می کند.

به گزارش لیزنا، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران براساس وظیفه ملی خود، هرساله طبق برنامه‌ای مدون به برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی به صورت‌ الکترونیکی می‌پردازد.

 بر این اساس دوره های زیر در برنامه آموزشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نظر گرفته شده است:

 -          حفاظت و نگهداری مواد کتابخانه و آرشیو (32 ساعت )

-          فراهم آوری منابع کتابخانه ای (20 ساعت )

-          رده بندی دیویی (32 ساعت )

-          فهرست نویسی پیشرفته 1 (32 ساعت )

-          مرجع شناسی فارسی (32 ساعت )

-          مارک ایران 1 (آشنایی با بانک کتابشناسی)- (32 ساعت )

-          دسترسی به اسناد و خدمات اطلاع رسانی  (20 ساعت )

-          مدیریت بحران درآرشیوها و نحوه مقابله با آن  (20 ساعت )

 مدت دوره های 32 ساعته چهار ماه و دوره های 20 ساعته دو ماه و نیم می باشد که هر هفته یک جلسه از هر درس به صورت الکترونیکی ارائه می گردد.

 ثبت نام در این دوره های از طریق لینک http://lmsreg.nlai.ir    تا تاریخ 25 شهریور ماه 1392 امکان پذیر است و شروع دوره 1مهر ماه خواهد بود.
 علاقه مندان جهت ثبت نام می بایست مبلغ 970000 ریال برای دوره های 20 ساعته، مبلغ 1200000 ریال برای دوره های 32 ساعته و مبلغ 2500000 ریال برای دوره های 150 ساعته به عنوان شهریه برای هر دوره به حساب شماره 2170409001002 به نام رابط تمرکز وجوه خدمات فرهنگی و اطلاع رسانی بانک ملی ایران واریز کنند.

 متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره 22900270-1 داخلی 2261 (دفتر آموزش‌های الکترونیکی) تماس حاصل نمایند.

منبع:

http://www.lisna.ir


 

به گزارش نوشهرآنلاین کتاب ” درمان در خانه ” عنوان کتابی است که بزودی چاپ و روانه بازار خواهد شد.

دکتر علی اصغر جهانگیری مؤلف این کتاب گفت:این کتاب می تواند در جیب هر ایرانی باشد و در هرجایی از طبیعت که گشت و گذار می کند هم با گونه های مختلف گیاهی در طبیعت مازندران آشنا شود و هم برای درمان کسالت ها و دردها و بیماری های خود از موهبت الهی در طبیعت استفاده کند.

وی افزود: امروز که جهان خسته از مصرف داروهای شیمیایی است و همه نگاههای جهانیان ، بازگشت دوباره به دامان طبیعت است ، به گمان من این کتاب که بر اساس آخرین دستاوردها و تحقیقات علمی جهان تدوین شده است می تواند خواننده را هدایت کند که چگونه هرگونه بیماری و کسالت خود را بطور رایگان درمان کند.

وی در ادامه از چاپ کتاب دیگری خبر داد و گفت: این یک کتاب جامعه شناسی است که در 400 صفحه و در تیراز 2000چاپ و روانه بازار خواهد شد.

http://www.noshahronline.ir/?p=39894


 

اولین یادواره شهدای انگاس در کجور برگزار شد.

 

اولین یادواره شهدای روستای انگاس  همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در مسجد ابوالفضلی روستای انگاس کجور با حضور مسئولان اداری استانی و شهرستانی و محلی و خانواده های معظم شهدا و جمعی از اهالی روستای انگاس برگزار شد.

نماینده ی مردم شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در سخنانی در  مراسم یادواره 14 شهید روستای انگاس کجور با اشاره به حضور استکبار در کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، مصر و … گفت: مگر قرار نبود آمریکا از عراق بیرون رود پس چرا هنوز حضور دارد و این به دلیل آن است که خواهان کشوری مستقل در منطقه نیستند .

  قاسم احمدی لاشکی عنوان کرد: اگر امروز مقتدر زندگی می کنیم باید قدرشناس خون شهدا باشیم .

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی روز به روز به سمت تعالی می رود، اظهار داشت: این در حالی است که کشورهای دیگر آسیب می بینند .

احمدی لاشکی تصریح کرد: بهترین فاکتور بعد از خون شهدا نعمت ولایت است که امروز آرام نشسته ایم .

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با گرامیداشت آغاز به کار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: شوراها فقط به فکر مسائل عمرانی نباشند و به کارهای فرهنگی نیز در محیط روستا توجه کنند.

یادآور می شود مداح این مراسم آقای الله قلی تبار بود که جمعیتی بالغ بر 1500 نفر در این مراسم حضور داشتند.

در گوشه ای از این مراسم دختر شهید عباس جمشیدی گوشه هایی از وصیت نامه ی پدر شهیدش را قرائت نمود.

ضمن آنکه یادآور می شود با بازگو کردن خاطراتی از شهیدان توسط سردار جواد درویش وند مشاور وزیر دفاع فضای روحانی خاصی بر مراسم افزوده شد.