سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 
دو کتاب «آدم کوچولوی گرسنه» و « یک موجود خیلی عجیب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
 
 به گزارش لیزنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب «آدم کوچولوی گرسنه» نوشته‌ ی پیر دلی با ترجمه کلر ژوبرت، را منتشر کرد.

 کلر ژوبرت کتاب داستان تخیلی «آدم کوچولوی گرسنه» را برای گروه سنی «الف» سال‌های قبل از دبستان در 36 صفحه رنگی ترجمه کرده است.

این کتاب ماجرای یک پسر بچه‌ی کوچولوی گرسنه است که تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند گرسنگی‌اش را برطرف کند.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: آدم کوچولو به طرف نانوایی دوید. آقای نانوا، به من نان بده؛ آخه من گرسنه‌ام. نانوا گفت: من که نان را همین جوری نمی‌دهم. آن را می‌فروشم و این طوری پول در می‌آورم. آدم کوچولو کیف پولش را باز کرد. آن هم خالی بود. و...

این کتاب با تصاویر جذاب و شاد با شمارگان 10 هزار نسخه و قیمت 2 هزار و 300 تومان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 همچنین کتاب «یک موجود خیلی عجیب» اثر روندا آرمیتج با ترجمه آتوسا صالحی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و روانه بازار کتاب شد.

 این کتاب ماجرای حیوانات جنگل است که با یک نوزاد انسان مواجه می‌شوند و این موجود برای آن‌ها ناشناخته است و به تکاپو برای شناسایی آن می‌افتند. نویسنده «یک موجود خیلی عجیب» این‌گونه کتاب را آغاز کرده: گوشه‌ی جنگل چیزی تکان خورد. اول از همه، میمون آن را دید. دست از بازی کشید. زیر پایش را نگاه کرد و گفت: «چه موجود عجیبی! این دیگر چیست؟» و از این درخت به آن درخت  به‌ آن درخت پرید. فیل داشت آب بازی می‌کرد. میمون داد زد: آهای فیل بیا ببین چه چیز عجیبی پیدا کرده‌ام و ادامه داستان...


این کتاب با تصویرگری زیبایی برای گروه سنی «الف و ب» (پیش دبستانی تا چهارم) در32 صفحه  تمام رنگی با شمارگان 10 هزار نسخه و قیمت 3 هزار و 600 تومان منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع : لیزنا