سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاوران کتاب

 

گفتگو با تنی چند از مسئولان حاضر در راهپیمایی روز قدس شهرپول

 امام جمعه کجور حاج آقا یزدان جهاندار لاشکی دلیل شرکت حضور خود را در راهپیمایی روز قدس اینگونه ابراز داشت: در حال حاضر دنیا نظاره گر حضور ما در راهپیمایی روز قدس می باشد و ما باید با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

بخشدار کجور سید نادر موسوی زاده دلیل شرکت حضور خود را در راهپیمایی روز قدس را اینگونه بیان کرد:انگیزه ی ما از شرکت در این راهپیمایی خشم و انزجار از اسرائیل غاصب و صهیونیست ها وآمریکا ست و کمترین کاری که در مقابل ریخته شدن خون کودکان وزنان غزه می توانیم انجام دهیم این است که با حضور هرچه باشکوه تر خود وبا فریاد مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل نفرت خود را از آن ها اعلام کنیم ودلگرمی بر دلهای داغدار آن ها باشیم.

شهردار شهر پول بابک خزایی در مورد انگیزه خود در راهپیمایی روز قدس گفت:حضور ما در این راهپیمایی باعث دلگرمی مردم فلسطین می شود و اعتماد بنفس آن ها را بالا برده و انگیزه مقاومت آن ها را در برابر رژیم غاصب صهیونیست را افزایش میدهد صهیونیست ها و دشمنان خارجی بدانند با نسل کشی در غزه هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

ذاکر خزایی دبیر مجتمع های شبانه های روزی کجور در مورد علت حضور خود در راهپیمایی روز قدس بیان داشت:مطمئنا ما برای حمایت از کودکان غزه به اینجا آمده ایم وبه آن ها می گوئیم که تا آخرین نفس دست از حمایت شما بر نمی داریم و با صدای بلند فریاد مرگ بر اسرائیل جنایتکار را سر می دهیم و مردم مسلمان غزه وفلسطین بدانند که تنها نیستند.

الیاس متاجی رئیس اداره آموزش و پرورش کجور اظهار داشت: ما وظیفه داریم ندای مظلومیت مردم فلسطین را به سراسر جهان برسانیم و با قرار گرفتن در جبهه جهاد و مبارزه با رژیم اشغالگر می توانیم با راهپیمایی خود حداقل کار را انجام دهیم.

نگار خزایی بازنشسته اداره بهزیستی شهرپول نیز اضافه کرد: جهانیان امروز می خواهند ببینند که آیا ملت ایران از مواضع امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حمایت می کند و یا فاصله می گیرد؛ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که ملت ایران همواره در جهت منویات امام راحل و ولی فقیه حرکت می کند و از این جهت این راهپیمایی بسیار اهمیت دارد.

 

رقیه خزایی فرمانده حوزه خواهران حضرت رقیه (س) کجور گفت: روز قدس متعلق به جهان اسلام است و یکی از وظیفه ما این است که در این مراسم حضور داشته باشیم و به فرمان رهبری لبیک بگوییم.


بهجت شیخ الاسلامی عضو شورای شهر پول بیان داشت: از جمله وظایف مسلمانان یاری مظلومان جهان است و پیامبر گرامی اسلام در این باره می فرماید که کسی که ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و او را اجابت نکند مسلمان نیست.